Polityka prywatności
Polityka prywatności
Administratorem Państwa danych osobowych jest Kancelaria Prawna Karolina Pawlak (dalej Kancelaria) z siedzibą: we Wrocławiu, ul. Krzycka 71B/3, 53-019 Wrocław. , REGON: 527238920, NIP: 5761546436,
e-mail: karolina.pawlak@kancelariapawlak.com.pl
Polityka Prywatności informuje o sposobach przetwarzania i ochrony danych osobowych Użytkowników Strony internetowej („Użytkownicy”) znajdującej się pod adresem elektronicznym www.kancelariapawlak.pl , zwanej dalej „Stroną”.
Zawartość Strony internetowej stanowi własność Administratora danych i jest prawnie chroniona.
Strona ma charakter informacyjny a Kancelaria dokłada wszelkich starań, aby prezentowane dane były możliwie kompletne i aktualne.
Strona utrzymywana jest na serwerach home.pl w związku z powyższym jako podmiot hostujący stosuje własną politykę prywatności dostępną pod adresem: https://regulaminy.home.pl/Polityka-prywatnosci-home.pl.pdf
Kancelaria oświadcza, że Strona jest wolna od treści naruszających prawa osób trzecich lub obowiązujące przepisy prawa. W szczególności nie zawiera treści, które powodują lub stanowią zagrożenie prywatności lub bezpieczeństwa jakichkolwiek osób, zawierają informacje promujące nielegalne działania bądź zachowania, które są obraźliwe, stanowią groźbę, są nieprzyzwoite, zniesławiające lub oszczercze, wzbudzających rasizm, prześladowanie z przyczyn etnicznych, kulturowych bądź religijnych, promujących lub sprzyjających działaniom przestępczym, naruszających prawa osób trzecich, w tym prawa własności intelektualnej lub stanowiące inną formę naruszenia dóbr prawnie chronionych.
Gromadzenie danych
Zgodnie z przyjętą praktyką przez większość serwisów WWW, home.pl przechowuje zapytania HTTP kierowane do serwera. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Dokładny wykaz informacji przechowywanych w plikach logów serwera WWW określa polityka firmy hostującej home.pl.
Cookies
Pliki cookies wykorzystywane są w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu, są one zapisywane podczas korzystania ze Strony na komputerze Użytkownika.
Cookies są plikami tekstowymi umożliwiającymi serwerowi poprawną prezentację danych zawartych w serwisie.
Pliki Cookies wykorzystywane są wyłącznie na wewnętrzne potrzeby optymalizacji serwisu pod kątem wydajności oraz do analiz statystycznych.
Kancelaria nie gromadzi plików cookies w celu identyfikacji Użytkownika.
Kwestie włączenia lub wyłączenia obsługi plików cookies zależą od konfiguracji przeglądarki i mogą być samodzielnie modyfikowane przez Użytkownika.
Odpowiedzialność
Niniejsza Polityka Prywatności nie obejmuje jakichkolwiek informacji dotyczących usług lub towarów innych podmiotów niż Kancelaria, które zostały zamieszczone na Stronie komercyjnie, gościnnie, na zasadach wzajemności lub niesłużących osiągnięciu efektu handlowego.
Kancelaria nie odpowiada za działania lub zaniechania użytkowników, skutkiem których Kancelaria przetwarza podane przez nich dane osobowe w sposób określony w niniejszej Polityce Prywatności.
Kancelaria zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian, wycofania lub modyfikacji funkcji lub właściwości stron internetowych, a także zaprzestania działalności, przeniesienia praw do Strony oraz dokonania wszelkich czynności prawnych dozwolonych przez obowiązujące przepisy prawa.
Strona może zwiera
odnośniki do mediów społecznościowych, na których Kancelaria prowadzi swoje profile w tym między innymi Facebook.
Poprzez narzędzia dostarczane przez dostawców mediów społecznościowych możemy gromadzić informacje o użytkownikach Facebooka odwiedzających stronę kancelariapawlak.com.pl.
Facebook chroni prywatność swoich użytkowników zgodnie z przyjętymi przez siebie zasadami dostępnymi bezpośrednio w swoich serwisie. Kancelaria nie posiada dostępu do danych osobowych, które mogą być przetwarzane za pomocą wtyczek przez serwisy społecznościowe, a jedynie dostęp do wybranych statystyk.
Ochrona danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (…), informuję, że:
Przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywać się będzie:
- w celu wykonania umów,
- w celu prowadzenia rachunkowości, co jest realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu,
- w celach archiwalnych dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu,
- w celu umożliwienia przesyłania ofert handlowych na adres e-mail lub za pośrednictwem sms, w celu przekazania podmiotom współpracującym – na podstawie uzyskanej zgody;
- w celu wypełnienia prawnych obowiązków ciążących na administratorze, w tym wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu z dnia 1 marca 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 723).
Okres przechowywania danych osobowych
Państwa dane osobowe wynikające z umowy będą przetwarzane przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia związane z tą umową, czyli przez 6 lat od wygaśnięcia umowy.
Dane przetwarzane na podstawie udzielonej zgody będą przetwarzane do czasu, aż zgoda nie zostanie cofnięta.
Dane przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze będą przetwarzane przez ustawowe okresy wymagane do ich przechowywania.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Odbiorcy danych
Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione innym podmiotom; naszym partnerom, wyłącznie na podstawie udzielonej przez Państwa zgody: notariuszom, adwokatom lub innym kancelariom prawnym. Do Państwa danych osobowych mają dostęp firmy rachunkowe, informatyczne, dostawcy oprogramowania. Wszystkie dane przekazywane są zgodnie z prawem, na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ani też nie będą profilowane.
Prawa jednostki
Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
jeśli przetwarzanie wymagało zgody – prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie stosownego oświadczenia na nasz adres korespondencyjny lub podany w nagłówku umowy adres e-mailowy,
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych w celach marketingu bezpośredniego albo ze względu na szczególną sytuację,
prawo dostępu do Państwa danych osobowych, żądania sprostowania danych osobowych, żądania usunięcia danych osobowych, żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych.
Podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy, a ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości nawiązania współpracy na podstawie umowy.
Dane osobowe na stronie www.kancelariapawlak.com.pl
Dane osobowe użytkowników strony www.kancelariapawlak.com.pl mogą być gromadzone poprzez formularze kontaktu zamieszczone w różnych częściach naszej strony.
Każdy formularz zawiera indywidualne informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych.
Informujemy, że dane zbierane przez formularze zamieszczone na stronie www.kancelariapawlak.com.pl są przetwarzane przez Kancelarię.
Jeśli przekażesz nam swoje dane w celu nawiązania współpracy lub chęci zapoznania się ze szczegółami naszej oferty np. za pomocą zewnętrznych formularzy kontaktowych zamieszczonych na naszej stronie Facebook, będziemy przetwarzać Twoje dane na podstawie Twojej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a), którą w każdej chwili możesz wycofać, a my będziemy przetwarzać Twoje dane do momentu wycofania zgody.
Kontakt do Inspektora Ochrony Danych
Kancelaria Radcy Prawnego Karolina Pawlak
Ul. Krzycka 71B/3, 53-019 Wrocław
Inspektor Ochrony Danych
E-mail: karolina.pawlak@kancelariapawlak.com.pl